Palabras de Amauta

Tuesday, November 06, 2007

GRAZAS Á REVISTA ALBORADA



Agradezo á revista Alborada do Centro Galego de Barcelona e ao seu anterior responsábel Manoel Carrete, a inclusión dun pequeno poemario meu. Tal poemario fora premiado no Certame San Xurxo de 2006 polo propio Centro Galego de Barcelona.
Alén do agradecemento quero destacar a importancia das sinaturas que con voz propia falan desde esta tribuna galega do exterior (entre eles X.L. Axeitos, Neira Vilas, Pura Salceda, Isaac Días Pardo, etc) e o arduo traballo de preparación de cada un dos voceiros que foi tirando o Centro Galego de Barcelona.
Por outra banda, agradezo tamén ao xurado do premio: Kristal Veiga, Pura Salceda, Xosé Carlos García González e Manoel Carrete, a selección do meu poemario. Pois sen a súa tarefa eu non estaría no Alborada deste ano.
Así que aí deixo unha ligazón co voceiro...

Sen máis que dicir,
Un saúdo

Amauta Castro
amautacastro@hotmail.com
Girona, 06/11/07

5 Comments:

At 2:27 PM, Blogger a.ma said...

Aquí tou tentando naufragar polas verbas de Amauta co Adobe e cun zoom, novos tempos para visitar as palabras alonxadas da tinta.

 
At 2:32 PM, Blogger a.ma said...

Ben, parabéns poeta

 
At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Grazas pola atención...Non menos opino eu da túa escrita (da que boa proba xa me deixaches algunha vez)....Saudos e espero que deica outra!

 
At 5:47 AM, Blogger a.ma said...

Desculpas por sobreocupar este recanto...e que hoxe venres, día de ordenar o cuarto...topei a alborada en papel!colléraa durante as festas da Mercè mais aínda non me achegara eu a Girona(nin a lera vamos,hehe)saúdos!
Antía

 
At 4:10 PM, Blogger Unknown said...

Moi interesante a súa poesía. Aquí, na terra, non sabíamos dela. Eu, cando menos. É unha ledicia ler versos tan modernos e tan cheos de cerne. Mañán imprímoos e pásoos a Ferrín, a Vilanova e a algúns máis de por aquí.

Noraboa, poeta.

Xiao Roel

 

Post a Comment

<< Home

Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis
Estadisticas Gratis